Google
 

The Options DVD

March 14, 2008

Satu lagi barang gratis dari internet berupa DVD interaktif mengenai options bagi anda yang berminat menjadi investor. DVD ini membimbing anda untuk :

* Learn basic options terminology - calls, puts, strike price, premium, expiration.
* Learn how exchange-listed options are traded.
* Take a quiz to test your options knowledge.
* View a tutorial for the Options Investigator, another free, hands-on tool that will get you focused on options.


It’s Good to Have Options is hosted by Terry Savage, a nationally syndicated Chicago Sun-Times columnist and a regular television commentator on CNN, CNBC, PBS and NBC. She has written four best-selling books about personal finance and is a registered investment advisor. In this DVD, she poses questions to a panel of options industry professionals, including an OIC Help Desk specialist, OIC instructors, and a journalist who routinely reports on financial markets.

Bila berminat menjadi investor options, segera kunjungi http://www.888options.com/resources/dvd/order.jsp, isi form yang tersedia kemudian tekan tombol submit order.

Related Posts by Categories



0 comments:

Zlio.com

About This Blog

Mengumpulkan freebies sudah lama menjadi hobby saya. Sejak Tahun 2003 telah banyak freebies yang sudah saya kumpulkan, aneka barang mulai dari buku, sampel, cd, dvd, video tape, majalah, poster, stiker, dan barang-barang lainnya. Semuanya gratis, mungkin ada beberapa yang harus bayar "biaya tebus" sekian ribu ke kantor pos, itu pun jarang. Hobby mencari barang gratis dari internet ini mendorong saya untuk membuat blog berisi informasi mengenai barang gratis yang pernah saya dapatkan. Jadi, apa yang dipostkan dalam blog ini benar-benar barang gratis yang sudah saya terima.

  © Blogger template Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP